نرخ کرایه ست مادر دختری

ست مادر دختری امروزه به عنوان  یکی از بروزترین و شیک ترین لباسهای مجلسی مورد پسند افراد جامعه قرار گرفته و با بازدید چشمگیری در سراسر کشور مواجه گردیده است. ست های مادر دختری در انواع و اقسام مدل ها و طراحی ها و در سایزهای مختلف توسط تولیدکنندگان برای استفاده در مجالس و میهمانی ها طراحی و به مرحله ی تولید می رسند؛ نرخ کرایه ست مادر دختری باتوجه به میزان تزیینات کار شده روی لباس و مدت زمانی که لباس در اختیار مشتری می باشد، تعیین و محاسبه می گردد. 

نرخ کرایه ست مادر دختری

نحوه سایز بندی ست مادر دختری

نحوه سایز بندی ست مادر دختری نحوه سایز بندی ست مادر و دختری بستگی به سایز لباسهای موجود در مزون دارد و از آنجایی که هر لباس چه لباس مادر و چه لباس دختر دارای سایزبندی های مختلف برای استفاده ی افراد در سایزهای متفاوت موجود می باشد، انجام این کار بسیار آسان می باشد. 

سایز ست مادر دختری در بعضی از مشتریان گرامی شاید موجود نباشد که در این صورت خیاط ها و تزیین کارهایی که در این حرفه مشغول هستند، به دوخت و دوز و انجام سفارش طبق سلیقه مشتری می پردازند و نیاز آنها را به بهترین نحوه ممکن برطرف می سازند. 

البته توجه داشته باشید که برای سایزبندی و اندازه گیری های لباس ست دختر و مادری حتما باید به صورت حضوری اینکار را انجام دهید از قبل با مزون مربوطه زمان اندازه گیری را تعیین نمایید و حداقل یک ماه قبل برای ثبت سفارش اقدام نمایید تا انجام تزیینات و دوخت و دوز لباس منتخب شما به بهترین صورت انجام شود. 

کرایه زیباترین ست مادر دختری

کرایه زیباترین ست مادر دختری سفارش و کرایه زیباترین ست مادر دختری با در نظر گرفتن درصد زیبایی لباس، جنس پارچه، جواهرات بکار رفته در تزیینات، اعتبار مزون و … تعیین و محاسبه می گردد؛ اما نرخ کرایه برای شما هم وطنان عزیز و محترم همراه تخفیف ویژه محاسبه می گردد تا نهایت خشنودی و رضایت شما عزیزان دریافت گردد. 

البته باید در نظر داشته باشید هنگامی که شما لباس ست مادر دختری را به صورت کرایه ای و به صورت کاملا تمیز و اتو شده دریافت می نمایید، باید یک سری نکات مهم و قابل توجه را در نظر داشته باشید و لباس را همانطور که تحویل می گیرید، به مزون تحویل بدهید تا اعتماد و اطمینان ما به شما عزیزان جلب شود. 

هنگامی که شما لباسهای ست مادر دختری را کرایه می کنید از زمانی که لباس را از مزون تحویل می گیرد تا زمان تعیین شده باید لباس را به مزون مربوطه برگردانید و این مسئولیتی است که شما عزیزان باید آن را در زمان معینی به مرحله ی انجام برسانید و ما را خوشحال کنید. 

مزون لباس مجلسی جامه دان سعی دارد شیک ترین و به روز ترین لباس ها را بامناسب ترین قیمت در اختیار شما بگذارد.
برای مشاهده مدل های بیشتر برای ماایمیل بگذارید و یاباشماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۲۰۸۶۰۹۰۱ میرزایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما