شرکت اجاره لباس مجلسی در شهرکرد

انواع مختلف لباسهای مجلسی برای مهمانی‌ها و مجالس عروسی و تولد و  جشن نامزدی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه ما دوست داریم که در مراسم و مهمانی‌ها بدرخشیم و لباس‌های فاخر و زیبای به تن کنیم. شرکت اجاره لباس مجلسی شهرکرد با ایجاد امکان اجاره انواع لباس مجلسی شیک و زیبا،شرایطی را فراهم نموده است تا بتوان با کمترین هزینه، لباسی زیبا و چشمگیر را اجاره نمود. 

شرکت اجاره لباس مجلسی در شهرکرد

نحوه شستشوی انواع لباس مجلسی

نحوه شستشوی انواع لباس مجلسی

شستشوی انواع لباس مجلسی یکی از مهمترین دغدغه هایی است که بعد از تمام شدن مهمانیها و مجالس برای افراد وجود دارد. لباس های مجلسی از پارچه‌های با کیفیت تولید می‌شوند و برای طراحی آنها از انواع مختلف سنگها و جواهرات استفاده می شود، به همین دلیل لازم است که برای شست و شوی لباس مجلسی نکاتی را مدنظر داشته باشیم تا در حین شستشو به لباس آسیبی وارد نشود .

اولین نکته برای شستشوی لباس مجلسی توجه به نوع پارچه لباس است. پارچه حریر، ساتن و کرپ از مهمترین پارچه هایی هستند که برای دوخت لباس مجلسی از آنها استفاده می شود.

عموماً در قسمتی از لباس مجلسی، اتیکتی وجود دارد که درجه حرارت آب برای شستن لباس بر روی آن درج شده و با توجه به آن می توانید از آب ولرم یا سرد برای شستشوی لباس استفاده کنید. شستن لباس مجلسی با استفاده از آب گرم توصیه نمی‌شود چرا که موجب می گردد علاوه بر چروک شدن لباس، کیفیت پارچه آن از بین برود.

دومین نکته این است که لباس مجلسی که دارای سنگ و جواهرات باید با استفاده از دست در کمترین مدت زمان شستشو شود. شستن لباسهای سنگ دوزی شده با استفاده از ماشین لباسشویی موجب آسیب رسیدن به طرح لباس می‌شود.

استفاده از شوینده مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است تا پارچه دچار خرابی نشود. اگر لباس دارای لکه خاصی مانند لکه چربی است باید با توجه به نوع پارچه، لکه بری انجام شود. اگر اطلاعات کافی درباره لکه بری لباس مجلسی ندارید لازم است که از افراد صاحب تجربه در این زمینه کمک بگیرید. 

ارائه خدمات اجاره لباس مجلسی

ارائه خدمات اجاره لباس مجلسی

ارائه خدمات اجاره لباس مجلسی که در سال‌های اخیر رواج یافته است یکی از بهترین خدمات در این زمینه است. چرا که با استفاده از این خدمات افراد می‌توانند بدون دغدغه، لباس زیبا برای مهمانیها انتخاب کنید و از هزینه های جانبی برای خرید لباس نو بپرهیزند.

مراکز اجاره انواع لباس مجلسی، تنوع بالایی از لباسهای زنانه مردانه و بچه گانه را عرضه می‌کند و این لباس ها علاوه بر کیفیت بالا و  طراحی شیک، کاملاً تمیز هستند چرا که پس از هر بار استفاده، شستشو می‌شوند.

مراکز اجاره لباس مجلسی، ارسال رایگان محصولات انتخاب شده را به سراسر کشور انجام می‌دهند و به این ترتیب می‌توان با کمترین زمان و هزینه لباسی شیک و زیبا را برای مجالس تهیه نمود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما