اجاره لباس مجلسی نوعروس اصفهان

لباس مجلسی برای مهمانی ها و مراسم مختلف بهترین گزینه بوده و شما می توانید به جای پرداخت هزینه بیشتر و خرید این لباس آن را با مبلغ کمتر اجاره کنید. این مرکز با اجاره لباس مجلسی اصفهان توانسته نیاز مصرف کنندگان را تا حد زیادی برطرف سازد. این پوشاک دارای طرح و رنگ و سایزهای مختلف هستند. بیشتر این منسوجات نو هستند و لباس عروس هم شامل آنها می شود. نحوه اجاره کردن متفاوت بوده و بستگی به نرخ لباس دارد. 

اجاره لباس مجلسی نوعروس اصفهان

مدل های جدید لباس مجلسی عروس

مدل های جدید لباس مجلسی عروس لباس مجلسی نوعروس از مدل های جدید دوخته شده است که توانسته مطابق با سلیقه مصرف کنندگان باشد. مدل های جدید دارای رنگ بندی های متنوع است و افراد می توانند با ست کردن آن با پوشش های دیگر به راحتی آن را تهیه کنند. لباس های عروس دارای تزیینات زیبایی هستند و با ظرافت بالا طراحی و دوخته می شوند تا بتوانند نظر مصرف کنندگان را جلب کنند. 

این نمونه ها دارای سایز بندی هستند و افراد با هر اندازه ای می توانند از این البسه زیبا استفاده کنند. برخی مدل ها تک رنگ و برخی دیگر چند رنگ تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند انتخاب را انجام دهند. قیمت این لباس ها بالا بوده و بیشتر افراد قادر به خرید نیستند و به همین دلیل اجاره دادن آنها می تواند برای مشتریان بهترین گزینه باشد. 

در مدل های جدید سنگ دوزی های ظریفی دیده می شود تا کار نهایی جلوه بیشتری پیدا کند. رنگ آنها ثابت است و قابلیت شست و شو هم دارند. 

کرایه لباس مجلسی شیک در اصفهان

کرایه لباس مجلسی شیک در اصفهان این مرکز با اجاره لباس مجلسی شیک در اصفهان سعی دارد تا نیاز مصرف کنندگانی که توان خرید ندارند را برطرف سازد. کرایه این منسوجات شیک و زیبا به روش های مختلف انجام می شود. اصفهان شهری شلوغ و پر جمعیت است و افراد زیادی برای کرایه به این مرکز مراجعه می کنند تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتر این لباس را برای تایم کوتاهی کرایه کنند. 

برای اجاره دادن لباس مدت زمان خاصی تعیین می شود که فرد باید بر اساس آن زمان مبلغ مورد نظر را پرداخت کند. هر چه تایم تعیین شده طولانی تر باشد مسلما نرخ بیشتری هم دارد. ارائه کارت شناسایی در بیشتر مواقع الزامی بوده و نام افراد ثبت می شود. 

قیمت این لباس های مجلسی خصوصا عروس بسیار بالا بوده و بیشتر افراد قادر به خرید نیستند و سعی می کنند تا با کرایه کردن آن با نرخی پایین تر نیاز خود را برطرف سازند. مبلغ کرایه کردن در دو قسط قبل و بعد پرداخت می شود. 

مزون لباس مجلسی جامه دان سعی دارد شیک ترین و به روز ترین لباس ها را بامناسب ترین قیمت در اختیار شما بگذارد.
برای مشاهده مدل های بیشتر برای ماایمیل بگذارید و یاباشماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۲۰۸۶۰۹۰۱ میرزایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما