نرخ کرایه ساعتی ست مادر دختری

کرایه ست مادر دختری :

ست لباس های مادر دختری همیشه  دوست داشتنی و جذاب بوده و نگاه ها را خیره  خود می کند. به تازگی توجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. برای دوخت ست مادر دختری می توان ، الگوی دو لباس را کاملا با مدل های شبیه به هم دوخت. و یا اینکه از پارچه های یکسان و الگو های متفاوت استفاده کرد .


نرخ کرایه ساعتی ست مادر دختری

علت استقبال از کرایه ست مادر دختری

علت استقبال از کرایه ست مادر دختری

  1. از ریزه‌کاری‌ها غافل نشوید

علت استقبال از کرایه ست مادر دختری، دوست داشتنی و جذاب بودن  آن هست. و ظاهری شکیل و زیبا دارد. همچنین با این ایده کودک آموزش اصول آراستگی نیز می بیند . همچنین ست مادر دختری باعث صرفه جویی در هزینه ها  نیز می شود. زیرا وقتی لباس برای مادر دوخته می شود، با اضافه پارچه ها می توان برای کودک هم لباس زیبا دوخت.

 این لباس ها بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند. برای تهیه ست لباس مادر دختری حتما باید پارچه مناسب انتخاب کنید. پارچه نه باید زیاد کارشده و سنگین و نه باید،خیلی کودکانه باشد. در غیر این صورت لباس فقط مناسب یک رده سنی می شود. انتخاب پارچه با طرح کودکانه نیز فقط زمانی که هدف خاصی از این کار دارید مناسب است. مثلا برای تعطیلی سال نو یا سهیم شدن در علایق کودک و یا استفاده در جشن تولد کودک مناسب است. طرح و رنگ پارچه ای که انتخاب می کنید هم مهم است و باید با سن کودک هم خوانی داشته باشد. پارچه هایی هم که جنس مناسبی نداشته باشند برای کودک مناسب نیستند. در انتخاب پارچه و دوخت لباس ها باید دقت شود.در دوخت این لباس ها از ریزه کاری ها غافل نشوید. و سعی کنید با رنگ ها بازی کنید.با استفاده از قانون رنگ ها رنگ‌های متنوع هم‌ خانواده را در لباس‌های خودتان و دخترتان قرار دهید یا رنگ‌های تند و متضاد بپوشید. همچنین می توانید از تم های کارتونی استفاده کنید. لباس ها باید راحت باشند تا کودک اذیت نشود. پس لباس هایی را برای کودکان انتخاب کنید که هم راحت باشد و هم جلوی دست و پای کودک را نگیرد . 

ست های مادر دختری در سه گروه دسته بندی می شوند :

گروه اول ست  آتلیه یا فرمالیته است .

گروه دوم ست  مجلسی است .

 گروه سوم  ، ست روزانه است . 

ست لباس مادر و فرزند را براساس میزان تشابه نیز می توان دسته بندی کرد :

1_ کاملا یکسان 

2_ مشابه اما متناسب با سن

3_ دوخته شده با پارچه مشترک اما با تم مختلف


دفتر کرایه انواع ست مادر دختری

دفتر کرایه انواع ست مادر دختری اگر به دنبال دفتر کرایه ست لباس  مادر دختری هستید، می توانید با استفاده از جستجو در وب سایت ها، مجلات و شبکه های اجتماعی طرح ها ی زیبای بسیاری را جستجو و مشاهده نمایید. نرخ ست مادر دختری هم متفاوت است. که بستگی به نوع پارچه و مدل دوخت آن ها دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما