نرخ روز اجاره لباس سنتی ایرانی

آیا تا کنون به اجاره لباس سنتی ایرانی فکر کرده اید و از اجاره بهای آن اطلاع دارید؟ نرخ روز اجاره این نوع از البسه با توجه به سایز و رنگ و طرح و مدل آن  و همچنین مدت زمانی که در اختیارتان قرار می گیرد تعیین می شود ضمن اینکه هزینه های ارسال نیز لحاظ می گردد. اجاره انواع لباس های مجلسی زنانه، بچه گانه، ست مادر دختر، لباس محلی سنتی زنانه و مردانه و ست کیف و کفش از طریق برقراری ارتباط با فروشگاه های غیر حضوری معتبر با قیمت مناسب امکان پذیر است.

نرخ روز اجاره لباس سنتی ایرانی

معرفی انواع پوشاک سنتی اقوام ایرانی

معرفی انواع پوشاک سنتی اقوام ایرانی اقوام مختلفی در مناطق مختلف ایران زندگی می کنند که دارای لباس و فرم های ویژه ای هستند و هر کدام در نوع خود بسیار زیبا و با اصالت است. اقوام ترکمن معمولا لباس های خود را از جنس کتان و پنبه و پوست و ابریشم تهیه می کنند و دارای ردای بلند و شال دور کمر می باشد. در اقوام خراسان البسه در نوع بلند و رنگ های تیره و یقه ای دایره ای شکل و شلوار در پاچه گشاد معمول است و کردها شلوار کردی گشاد و شال هایی عریض می پوشند و اصولا رنگ های روشن و شادی در البسه کردها دیده می شود. مردمان بلوچ پیراهن و شلوار بلند و اغلب یکرنگ و یکدست می پوشند.

مردمان لر لباس زنانه و مردانه اشان در رنگ و پوشش کمی تفاوت دارند بانوان البسه همراه با جلیقه می پوشند و با رنگ های شاد و روشن و مردان نوع کتو جلیقه ایشان بسیار آزاد است و اغلب به رنگ تیره می باشد. قوم گیلک دامن های پرچین و با رنگ های متنوع و متعددی دارند و اصولا شال های سفید توری شکل به سر می کنند و مردان آنان نیز کمربندهای نخی و کلاه های کاسه ای  استفاده می کنند.

بختیاری ها البسه بلند و شلوارگشادی که توسط پاپیچ تا زانو پیچیده می شوند و کاملا فیکس می شود. شال و روسری و جلیقه نیز در رنگ های شاد و متراژ بلند معمول است. قشقایی ها دامن های چین چین و عریض و پیراهن در متراژ  بلند و روشن و شاد و پوشش سر که به وسیله گیره زیر چانه فیکس می شود. جنوبی ها معمولا چادرهای گلی می پوشند و اکثرا با نقاب دیده می شوند. نوع پوشش مازندرانی ها کلاه پشمی، دامن کوتاه پف، بلوزهای آستین بلند می باشد.

مزون اجاره دهنده لباس سنتی

مزون اجاره دهنده لباس سنتی معمولا مراکزی در بازار موجود است که البسه سنتی را در سایزهای مختلف و رنگ های گوناگون با قیمت خوبی برای یک بازه زمانی مشخص کرایه می دهند. خیلی از افراد تمایل به پوشیدن البسه سنتی دارند و قاعدتا برای یک مجلس به لحاظ صرفه اقتصادی منطقی نیست لذا اقدام به اجاره لباس می نمایند. نرخ اجاره لباس سنتی بستگی به مدت زمان اجاره و تعداد آن دارد و اصولا مزون اجاره لباس مدل های متعدد و سایز  بندی گوناگونی را برای این کار در نظر میگیرد ضمن اینکه امکان ارسال به شهرستان هایی به ویژه اصفهان، تهران، شهرکرد و اهواز نیز وجود دارد.

 شما مشتریان گرامی می توانید در صورت تمایل به اجاره انواع البسه مجلسی و سنتی ، زنانه و مردانه و بچه گانه از طریق برقراری ارتباط با وب سایت اقدام نمایید. قیمت فروشنده ارزان ترین قیمت موجود در بازار است که در جهت رضایتمندی مشتریان لحاظ می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما