ست مادر و دختر

آیا شما هم به دنبال این هستید که با فرزندانتان لباس ایست بپوشید و ستاره مجلس شوید؟

اگر شما به دنبال یک ست شیک مادر ،دختری برای خود و فرزندتان هستید و نمیخواهید هزینه زیاد برای آن بپردازید پس با ما همراه باشید.
برای دیدن مدل های بیشتر برای ماایمیل بگذارید و یا باشماره ۰۹۱۲۰۸۶۰۹۰۱ (میرزایی)تماس حاصل فرمایید.

در عصر امروز به دلیل این که صنعت مد مدام در حال تغییر است. قیمت لباس های مختلف هم به دنبال آن گران می شود و کسی نمی‌تواند به راحتی ظاهر خود را به روز نگه دارد و به همین دلیل نمی تواند همه محصولات را خریداری کند. ما برای راحتی کار شما مراکز اجاره لباس مجلسی، کودکانه، مردانه، کیف و کفش و … را تاسیس نموده ایم تا این گونه مشکلات را حل کنیم. کرایه ست مادر دختری ارزان در اصفهان، تهران ، شهرکرد و بوشهر صورت می گیرد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با قیمت روزانه ست مادر دختری آشنا نماییم.

کرایه روزانه ست مادر دختری

ماهیت کلی ست مادر دختری

ماهیت کلی ست مادر دختری امروز با بالا رفتن هزینه های لباس های کودک و همچنین ست های مختلف این که هر روز بتوان با یک لباس خود را شکیل کنید بسیار سخت شده است و توان خرید این نوع اقلام پایین آمده است. از جهتی برخی از افراد به دلیل نداشتن جای کافی برای نگهداری این گونه لباس ترجیح می‌دهند این لباس ها را اجاره کنند. مراکز اجاره لباس ست کودک مادری در شهرستان های اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری کار جالب و شگفت انگیزی انجام دادند.

 با استقبال بی نظیری روبرو شده است.این مرکز لباس های مختلف با طرح ها و رنگ های متفاوت از جمله لباس های بچگانه، ست کیف و کفشف ست مادر دختر ،ست مادر پسر، لباس زنانه، لباس مردانه، لباس های محلی و سنتی و … را با بهترین باکیفیت و جنس مرغوب تولید کرده است. این لباس ها پس از تولید کرایه داده می شوند و پس از هر بار اجاره داده شدن شسته شده ، اتوکشیده اند و اگر پارگی و آسیب دیدگی داشته باشند ترمیم می کنند.

سپس آن ها را بسته بندی می کنند و به دست مشتری بعدی می رسانند. از نظر تمیزی اصلاً جای نگرانی برای مصرف کننده نخواهد داشت. مصرف کنندگان محترم می توانند این لباس ها را با قیمتی استثنایی اجاره بگیرند.

هزینه کرایه ست مادر دختری

هزینه کرایه ست مادر دختری اگر شما به زیبایی اندام و لباس خود اهمیت می دهید و به دنبال ست کودک و مادر هستید و از یک طرف برای خرید خود هزینه‌هایی کافی ندارید. ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای یکبار هم که شده به اجاره لباس بپردازید. برای کرایه ست لباس و درخواست این محصول متنوع و با کیفیت کافی است از طریق سامانه اینترنتی و یا از طریق شماره تماس ما این محصول زیبا و شکیل را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود این لباس ها و وسایل پارچه ای توسط طراحان با سلیقه طراحی و توسط خیاطان ماهر هم دوخته شده اند.

هزینه کرایه ست مادر دختری

برای مشاهده مدل های بیشتر برای ماایمیل بگذاری ویا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۲۰۸۶۰۹۰۱ میرزایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما