اجاره لباس مجلسی پوشیده اسلامی

از آنجایی که ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و بسیار مقید به دستورات دین مبین اسلام می‌باشیم، رعایت پوشش اسلامی, بر ما واجب است.

لباس مجلسی اسلامی, لباسی است که در مراسمی پوشیده می شود که در آن بانوان و آقایان به صورت مختلط در این مجلس حضور دارند. 

برای پوشیدن لباس مناسب این مجالس،برای این که از نظر اقتصادی به صرفه باشد اجاره لباس مجلسی پوشیده پیشنهاد می شود.

اجاره لباس مجلسی پوشیده اسلامی

جدیدترین مدل های لباس مجلسی باحجاب

جدیدترین مدل های لباس مجلسی باحجاب لباس مجلسی با حجاب با توجه به مد روز، دچار تغییر و تحولات زیادی می‌شود تغییر از نظر رنگ، طرح و مدل و غیره.
طراحان ماهر و با تجربه ی انواع لباس مجلسی با حجاب،با ارائه ی طرح و ایده های بسیار جالب و جدید و فوق العاده زیبا به تولید کنندگان این محصول,  بهترین طرح ها و مدل های روز را در اختیار این تولید کنندگان قرار می دهند تا آنها با بهترین دوخت و با چرخ خیاطی های پیشرفته، لباس مجلسی باحجاب و انواع آن را بدوزند و توجه همه ی بانوانی که در پی لباس های مجلسی زنانه می باشد را جلب کنند و همه ی بانوانی که می خواهند در مجالس های بروز شرکت کنند از تنوع و مدل های روز بهرمند شوند و با پوشیدن لباس باحجاب هم از پوشیدن لباس مجلسی خود لذت می برند و هم از مراسمی که باید در آن حضور داشته باشند استفاده کنند.

قیمت اجاره لباس مجلسی پوشیده اسلامی

قیمت اجاره لباس مجلسی پوشیده اسلامی قیمت اجاره لباس مجلسی پوشیده اسلامی بستگی به این دارد که آن لباس چه جنسی داشته باشد. هر چه جنس لباس مورد نظر، بهتر باشد قیمت لباس اجاره ای بیشتر خواهد بود. همچنین بستگی به  ساده بودن آن دارد منظور از ساده  بودن این است که لباس مورد نظر و انتخاب شده  تا چه حد ساده باشد هرچه لباس از سادگی بیشتری برخوردار باشد لباس مجلس ارزانتر است و هرچه لباس مورد نظر بیشتر روی آن کار شده باشد مسلماً قیمت اجاره ی آن بیشتر خواهد بود.
نکته دیگری که در قیمت لباس مجلسی اسلامی قابل بیان است این است که از آنجایی که لباس اجاره داده شده ممکن است در طول مدت زمان اجاره در مراسم یا  به دلایل دیگر آسیب ببیند یک اجاره دهنده چون احتمال آسیب دیدن لباس یا پس نیاوردن آن توسط مشتری را می‌دهد جانب احتیاط را رعایت کرده و با گرفتن بیعانه ای ، از مشتری لباس مجلسی را به مشتری تحویل می‌دهد.
یکی دیگر از عواملی که در قیمت اجاره لباس مجلسی تأثیر گذار است تعداد روزهایی است که مشتری آن را به اجاره می برد.

مزون لباس مجلسی جامه دان سعی دارد شیک ترین و به روز ترین لباس ها را بامناسب ترین قیمت در اختیار شما بگذارد.
برای مشاهده مدل های بیشتر برای ماایمیل بگذارید و یاباشماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۲۰۸۶۰۹۰۱ میرزایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما